Communicatie-oplossing Informeert

Via jouw aansluiting bij Nedasco ontvang je het eerste jaar 25% korting

Voor talloze kantoren mogen wij de website, nieuwsbrief en social media verzorgen. Misschien is jouw kantoor ook toe aan een online update. 

Op deze pagina geven we drie kantoren als voorbeeld. Toegelicht wordt op welke manier wij deze kantoren ondersteunen bij hun online communicatie. 

Lees hier onze klantervaringen

Hansen Aaldering Financieel Advies

Twee keer per maand verzorgt Informeert de nieuwsbriefverzending

De nieuwsartikelen op de website van Hansen Aaldering vormen de basis. Twee keer per maand ontvangen klanten van het advieskantoor deze nieuwsbrief. Informeert verzorgt de volledige verzending, zonder dat het de medewerkers van Hansen Aaldering tijd kost. De nieuwsbrief kan door het kantoor zelf aangevuld worden, bijvoorbeeld met eigen artikelen of een banner. Deze banner kan doorlinken naar een andere website, zoals de eigen Regiobank-website.

Bekijk van nieuwsoverzicht van Hansen Aaldering

Van eenmalige klanten naar terugkerende relaties

Hoe we dat doen?

Findigo Advies

Informeert verzorgt de complete website inclusief nieuws en tools

De website wordt actueel gehouden met nieuwsartikelen (drie per week), informatieve pagina's, rekentools en een rentetool. Findigo kan via de eigen beheersportal gemakkelijk zelf informatie toevoegen. Bijvoorbeeld over de eigen medewerkers en openingstijden. Ook promoot het kantoor regelmatig acties via eigen landingspagina's. De klantreviews en het klantportaal zijn gekoppeld met externe systemen. Deze koppelingen zijn eenvoudig toe te voegen.

Bezoek de website van Findigo Advies

AdviesNet

Informeert verzorgt de nieuwsbriefverzending + social media

De artikelen worden, naast verspreiding per nieuwsbrief, gedeeld via social media als Facebook, Twitter en LinkedIn. AdviesNet deelt de nieuwsartikelen onder andere via hun bedrijfspagina op Facebook. Zo wordt hun online zichtbaarheid vergroot en komt AdviesNet onder de aandacht bij zowel bestaande als nieuwe klanten. De nieuwsupdates worden afgewisseld door persoonlijke updates vanuit het kantoor, zoals ontvangen klantreviews en verjaardagen van de collega's.

Bezoek de Facebookpagina van AdviesNet

Online demo aanvragen

Graag laten wij je zien hoe de communicatie-oplossing van Informeert in de praktijk werkt. Dit aan de hand van een korte online demonstratie waarbij we je op afstand de mogelijkheden laten zien. 

Vink de Captcha aan