Leadcampagnes

Waardevolle leads ontvangen en je relaties informeren, daar draait het om bij onze leadcampagnes. Via verschillende kanalen als post, mail en een leadpagina worden jouw relaties gestimuleerd adviesverzoeken in te dienen. Dit zonder dat het je tijd kost, in jouw eigen huisstijl en tegen een scherp tarief. De leadcampagne van november speelt in op de kansen die de lage hypotheekrente biedt. Onderstaand informatie over de inhoud van de campagne en het tarief. 

Direct aanmelden of meer informatie? We staan je graag te woord

Campagnebrief

Wil je echt opvallen, stuur dan een brief aan je relaties. Mensen ontvangen tegenwoordig minder post maar meer nieuwsbrieven en andere e-mails. Met de brieven van onze leadcampagnes ben je maximaal onder de aandacht. Op deze manier haal je meer uit bestaande klanten. Wij regelen alles voor jouw campagnebrief, het printen, verpakken en verzenden. Dit tegen de laagst mogelijke kosten.

Voorbeeld brief hypotheekcampagne

Wij zorgen dat jij onder de aandacht van jouw relaties blijft

Hoe doen we dat

Reminder e-mail

Kort na ontvangst van de campagnebrief versturen we een reminder e-mail. De inhoud van deze mail sluit aan op de brief. In de mail staat een link naar je leadpagina, waar de ontvanger snel en gemakkelijk een adviesverzoek kan indienen. Relaties die nog niet op de brief gereageerd hebben, worden op deze manier alsnog aangespoord. Zo haal je het beste resultaat uit de leadcampagne!

Voorbeeld reminder e-mail hypotheekcampagne

 

Leadpagina

De leadpagina is het hart van de campagnes. Alle communicatiekanalen van de campagne verwijzen naar deze pagina, die geoptimaliseerd is voor het indienen van adviesverzoeken. Iedere campagne krijgt een eigen leadpagina, met aanvullende informatie over het actuele onderwerp dat centraal staat. Uiteraard zorgen we ervoor dat de pagina goed te lezen valt op zowel pc, als tablet en mobiel. 

Voorbeeld leadpagina hypotheekcampagne

 

De kosten voor leadcampagnes kunnen we laag houden door onze prijsafspraken met alle betrokken partijen. Ook jij profiteert hierdoor mee van de staffelkorting voor het verzenden van de brieven en e-mails. Daarnaast neemt Informeert al het werk voor je uit handen. Een indicatie van de totale kosten per campagne bij 2.500 ontvangers bedragen eenmalig €245 en €0,93 per potentiële lead. Verstuur je meer of minder, dan kan een andere staffel gelden met afwijkende tarieven per lead. Het tarief is inclusief het drukwerk, de verzending en het inrichten van je leadpagina.

Meer weten of direct deelnemen? Vul het onderstaande formulier in of neem contact op met Saskia Los, via 078 76 00 251.

Online demo aanvragen

Graag laten wij je zien hoe de communicatie-oplossing van Informeert in de praktijk werkt. Dit aan de hand van een korte online demonstratie waarbij we je op afstand de mogelijkheden laten zien. 

Vink de Captcha aan