Klantervaringen

Klantervaringen

Ervaringen van onze klanten met de communicatie-oplossing van Informeert lees je hieronder. Wil je zelf een klantervaring met ons delen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

“De oplossing van Informeert.nl heeft er bij ons voor gezorgd dat we meer tijd kunnen besteden aan ons vak en minder bezig zijn met marketing, social media en de website. Van onze klanten krijgen we veel complimenten op met name de nieuwsartikelen waardoor we continu bij de klanten in beeld zijn en waardoor we nieuwe leads krijgen en het zelfs oplevert. Wij zijn erg blij dat we de keuze voor Informeert.nl gemaakt hebben.”

Peter Snijders Peter Snijders NOVÈS hypotheken

“Informeert.nl heeft onze (social) media communicatie naar een hoger niveau geholpen. Goede website neergezet. Wij zijn blij dat wij hier nauwelijks nog omkijken naar hebben. Die tijd besteden wij weer aan onze klanten! Op elke vraag wordt vrijwel direct gereageerd en de oplossing is ook snel geregeld. Fijne club om mee te werken!”

Jolanda de Nas Jolanda de Nas Euro Financieel AdviesCentrum

“In de huidige tijd willen klanten volledig en pro-actief geïnformeerd worden over actuele ontwikkelingen op financieel gebied. Door gebruik te maken van de nieuwsbrieven van Informeert.nl weten wij zeker dat de meest actuele onderwerpen in glasheldere taal bij onze klanten onder de aandacht gebracht worden. Daarnaast is het erg prettig dat er veel ruimte is voor eigen inbreng van onderwerpen, waar Informeert.nl dan een passende tekst bij schrijft. De communicatie verloopt erg prettig en er wordt zeer snel en accuraat gereageerd op vragen. Een waardevolle aanvulling van onze dienstverlening richting onze klanten!”

 Wilfried van den Bemd Wilfried van den Bemd Schulz Financiële Diensten

“Wij zijn erg tevreden, het is een duidelijke en heldere nieuwsbrief en de onderwerpen zijn zeer divers. De nieuwsbrief wordt zeer gewaardeerd door onze klanten en helpt ons ook om te voldoen aan onze zorgplicht. Regelmatig krijgen wij van klanten informatieverzoeken via de nieuwsbrief. Dat zijn toch vaak ook weer nuttige contactmomenten. Ook plaatsen we berichten uit de nieuwsbrief op Facebook.”

Frits Habing Frits Habing De Witte Assurantiën

“Wij zijn zeer tevreden over Informeert. Wij maken gebruik van de website en de nieuwsbrief die Informeert voor ons verstuurt. Onze relaties zijn zeer tevreden over de nieuwsartikelen die op onze website worden gepubliceerd en via onze nieuwsbrief wordt verzonden. De website werkt goed en heeft de tools die wij nodig hebben voor onze klanten. Bij vragen kunnen we altijd terecht bij de medewerkers van Informeert en worden we altijd goed geholpen.”

Fikret Akin Fikret Akin Boudesteyn Hypotheken & Verzekeringen

“Wij zijn zeer tevreden over de dienst en werkwijze die Informeert ons levert, altijd bereikbaar en snel met reageren. De nieuwsitems zijn altijd actueel en inhoudelijk correct. De doelgroep wordt hierdoor regelmatig getriggerd en dit levert dan weer positieve interactie op met onze relaties. Wij zijn dus heel blij met de keuze voor Informeert.”

Henriette de Jong Henriette de Jong Oscar Prent Assurantiën

“Wij maken nu ongeveer twee jaar naar volle tevredenheid gebruik van de nieuwsbrieven en onderwerpen van Informeert. Je betaalt een vast bedrag per maand en het ontzorgt je in de informatie voorziening naar je klanten. We plaatsen regelmatig artikelen door op Facebook waar we weer goede reactie op krijgen. Het brengt niet direct zichtbare omzet maar je schept wel vertrouwen naar je klanten. Wij gaan er voorlopig wel even mee door.”

Hans Nijman Hans Nijman HGN

“Als allround financieel dienstverlener helpen wij onze relaties de door hen gewenste levensstandaard te behouden. Daarvoor hanteren wij een Serviceabonnement dat onze relaties ontzorgt. Een belangrijk onderdeel daarvan is de digitale nieuwsbrief van Informeert. Inmiddels begrijp ik uit de reacties dat de nieuwsbrief gelezen en gewaardeerd wordt. Het is dus een prima onderdeel van het Serviceabonnement. Wat hierbij van belang is, is dat wanneer relaties reageren op artikelen, wij dat in onze mailbox krijgen. Daardoor kunnen we direct reageren op vragen.”

Peter de Jong Peter de Jong Joficon

“We hebben maart jl. de onderneming overgenomen en de huisstijl in een nieuwe jas gegoten. Hierbij hoort natuurlijk ook een frisse en actuele website. Hierin hebben wij Informeert als partner gevonden. Naast de keuze van de ‘standaard’ layout hebben we de mogelijk gekregen om maatwerk door te voeren. Het contact is laagdrempelig en de dienstverlening helder. We zijn blij met de keuze voor Informeert.”

Dennis Kroezen Dennis Kroezen AdviesCentrum Braamhaar & Kroezen

“Geen seconde spijt gehad om een aantal jaren geleden te hebben gekozen voor de communicatie-oplossing van Informeert. We hebben nu altijd een actuele website, zonder er zelf onderhoud aan te hebben. Bij een eventuele wijziging of aanpassing staan de medewerkers altijd direct klaar om ons te helpen!”

Annemarie de Groot Annemarie de Groot De Hypotheekadviseurs Financieel Adviesbureau

“Informeert zorgt voor mooi opgezette nieuwsbrieven die voor de consument heldere en begrijpelijke taal bevatten met altijd actuele onderwerpen. Hierdoor blijven wij goed in beeld bij onze klanten.”

Ben Tardy Ben Tardy Ben's Hypotheekhuis

“Wij maken gebruik van de nieuwsbrief. Door de kwaliteit van de nieuwsbrieven, informeren we onze klanten en blijven we goed in contact. Door de reactie van de klanten, merken we dat deze goed ontvangen worden.”

Krijn Koijen Krijn Koijen A.C. Koijen & Partners

Informeert verzorgt de nieuwsbriefverzending aan jouw relaties

Meer weten?